وبلاگ رسمی شرکت مهرادکو

بازرگانی و تولید مواد شیمیایی و غذایی

وبلاگ رسمی شرکت مهرادکو

بازرگانی و تولید مواد شیمیایی و غذایی

وبلاگ رسمی شرکت مهرادکو
شرکت مهراد تجارت بین الملل، فعال در زمینه واردات، تولید، خرید و فروش مواد اوبیه شیمیایی و غذایی

تلفن:5-43 16 3641 071

واحد فروش:
- 634 2300 0912 -
678 3008 0912

MahradCo

     

شرکت مَهراد تجارت بین الملل (مهراد کو) ، با در اختیار داشتن گروه بازرگانی قوی و متخصص در زمینه مواد شیمیایی و غذایی، با پشتوانه بیش از 5 سال تجربه فعالیت بازرگانی و تولیدی (از سال1387 تا سال 1392) بصورت مشارکتی و پروژه ای ، در سال 1393 به طور رسمی، ثبتی و مستقل کار خود را آغاز نمود.

 

فعالیت اصلی مهرادکو، واردات و تأمین مواد اولیه شیمیایی مصرفی شرکت های فعال در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، صنعت خودرو، رنگ و رزین و چسب و شوینده، آرایشی و بهداشتی، و مواد اولیه صنایع غذایی و خوراک دام و طیور، کشور است، و تهیه ی مواد شیمیایی فاز های 12 و 19 پارس جنوبی و برخی از پتروشیمی های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) از جمله پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی تخت جمشید از جمله ی این فعالیت هاست.

 

محصولات مهرادکو به صورت مداوم در انبار های تهران، اصفهان، شیراز و بندر عباس نگهداری شده و در اسرع وقت به تمام نقاط کشور ارسال می گردد.

 

دفتر مرکزی ما در شهر بزرگ شیراز میباشد که با توجه به اهمیت مناطق نفتی جنوب ایران، و استقرار بسیاری از پتروشیمی ها و گمرک های مهم در جنوب کشور، و همچنین وجود منطقه ویژه پارس جنوبی، بستر مناسبی را برای صنعتگران این ناحیه بوجود آورده است; از جمله:

·تمرکز بیشتر در انجام وظایف مربوط به تأمین مواد اولیه

·افزایش کیفیت خدمت رسانی

·ارتباط وسیع تر و سریع تر با شرکت های نفتی و گازی جنوب کشور

·ارتباط مداوم با بنادر جنوب ایران که لنگرگاه اکثر مواد وارداتی میباشد

·کاهش هزینه های مربوط به حمل و نقل

·و نهایتاً کاهش قیمت نهایی محصولات